četrtek, 8. januar 2009

Wikipedia članki in brisanje članka nod32mta

Najverjetneje sem že omenil wikipedijo in dodajanje člankov. No v tej objavi pa moram objaviti tudi prve nevšečnosti, ki sem jih doživel na vikipediji. Napisal sem konkreten in dober članek o mojem programu nod32mta a ga je en od administratorjev (razprava teče na wikipedijini spletni strani).

Ne glede na to, da sem mu opisal zadevo in razložil, da ta program nikoli ne bo tako množično uporabljen, ker je spletnih strežnikov neprimerljivo manj kot osebnih računalnikov in še to, da je produkt iz Slovenije, ki bi po moje moral imeti prednosti v Slovenski Wikipediji članek ne bo objavljen.

Dejansko sta kasneje še dva admina pojasnila zadevo in sicer:
1. Če bi program (dodatek) dobil kakšne nagrade in bil bolj priznan (npr. na sourceforge) bi obstajala možnost objave in prav tako sem ugotovil, da moja trditev ni pravilna - rečeno mi je bilo, da upoštevajo bolj slovenske zadeve, ampak moj program je vseeno "premajhen". Hvala temu adminu za kopijo članka nod32mta.
2. Bolj zanimiv odgovor pa je bil citiram "Poskusi članek napisati na angleško wiki pa boš videl koliko časa se bo obdržal.". Res bi bilo zanimivo - ko bom imel čas bom res probal.

Toliko o tem. Dejanska razprava o tem pa seveda teča na wikipedijini spletni strani. Če koga zanima kaj več pa klik tukaj.

Kakorkoli nadaljujem objave kljub temu nevšečnemu dogodku. Tokrat sem si tudi izdelal svojo Uporabniško stran na Wikipediji. Upam, da bodo moji osebni podatki ostali.

1 komentar:

  1. Ni lepo da obiraš ljudi (lajnal, ...).

    Razprava poteka na Wikipediji, vesel bi bil, če bi jo argumentirano nadaljeval tam.

    Na tvojo žalost sicer tudi drugi urejevalci delijo moje mnenje.

    Andrej Jakobčič

    OdgovoriIzbriši

Please comment only about this page - links are allowed!!