torek, 13. januar 2009

Spletna stran gradnja-sanacija-obnove-nadzor

Kot sem se že odločil nekaj časa nazaj sem postavil 4 blog-e na katerih pišem razne članke iz sveta računalništva, interneta, ipd. Prav tako v duhu SEO promocije spletih strani mojih strank objavljam vse moje izdelane spletne strani in seveda uporabim to priložnost, da izdelam nekaj povezav na novo izdelane spletne strani.

Tokrat sem izdelal spletno stran za kolega Marjan Gumzeja in sicer spletno stran www.gradnja-ming.si. Kot za vse ostale spletne strani uporabim vedno moj program CMS Spletni portal v katerem uredim celotno vsebino in povezave.

Podjetje Gradnja Ming se ukvarja z GRADNJO OBJEKTOV, SANACIJO in OBNOVO OBJEKTOV ter NADZOROM in VODENJEM PROJEKTOV.

Na njegovi strani sem prav tako zasledil citiram: Malokateri navadni smrtnik ima to "srečo", da v življenju, zgradi več kot en objekt. Zato si vzamite čas in skupaj s projektanti poiščite pravo rešitev za vaše potrebe.

Da ne pozabim nazadnje. Na vseh novih straneh namenim eno podstran tudi izmenjavi povezav (link exchange). Ne bi bil iz pravega SEO testa, če ne bi naredil te postrani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Please comment only about this page - links are allowed!!