sreda, 21. oktober 2009

Spletno gostovanje strani

Hja... že nekaj časa je minilo odkar sem napisal kakršenkoli članek na zero-web.blogspot.com blogu. Danes imam ravno 10 minut časa in sem se odločil napisati nekaj o spletnem gostovanju. Za to temo sem se odločil pravzaprav, ker sem sam lastnik spletnega strežnika in se mi zdi, da ljudje polagajo premalo pozornosti na to kjer gostujejo svojo spletno stran in koliko plačujejo za spletno gostovanje.

Moje ugotovitve glede spletnega gostovanja so sledeče:
  1. najcenejše spletno gostovanje ni tudi najboljše
  2. brezplačno spletno gostovanje je ponavadi nezanesljivo
  3. spletni strežnik, kjer gostujete stran priporočam, da je v Sloveniji
  4. pred zakupom gostovanja obvezno preverite tehnično pomoč
  5. in ne nazadnje: posvetujte se z kolegi, ki že imajo nekje objavljeno spletno stran

Moram priznati, da je že kar nekaj ljubi spremenilo ponudnika spletnega gostovanja, ker so bili z uslugami nezadovoljni. Mimogrede... z mojega strežnika so preselili strani le tisti, ki so zaprli podjetje ali obrt in strani niso več potrebovali!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Please comment only about this page - links are allowed!!