četrtek, 12. avgust 2010

Lektoriranje in cene lektoriranja

Spet po nekaj časa se prijavljam na svoj blog, da napišem nekaj osebnih mnenj na temo lektoriranje in cena lektoriranja.

V zadnjem času se pojavlja zelo veliko ponudnikov lektoriranja, ki so kao "najcenejši" in lektoriranje izvedejo najboljše in najhitrejše.

Osebno mislim, da je to bolj tak-tak, saj za vsako delo, ki ga želimo izvest pošteno (vključno z lektoriranjem) se mora človek potrudit in zadevo zlektorirat kot se šika, torej prehitro lektoriranje lahko pripelje do velikega števila napak in tako opravljeno delo ni kaj prida.

Cene pa lahko seveda postavijo določeni lektorji "najcenejše" - večina jih je študentov, ki ob študiju še "na črno" lektorirajo diplome sošolcev in podobno...

Ne spregledat - kar precej fakultet zahteva lektoriranje diplom in prav tako zahteva, da diplomske naloge pregleda kvalificiran lektor (torej mora ta lektor imeti diplomo iz slovenskega jezika).

Iz svoje osebne izkušnje pa lahko predlagam lektorico Tatjano, ki že vrsto let lektorira različne časopise, diplomske naloge, seminarske naloge in še in še... Ona je prav tako lektorirala mojo diplomo in sem bil z rezultatom prezadovoljen - upoštevala je celo to, da sem študent in mi je dala čisto normalno ceno za te usluge.

Prav tako pa sem pred kratkim opazil, da obstaja še ena njihova spletna stran na temo lektoriranja (oz. celo blog lektoriranje), ki je na spletnem naslovu lektoriranje2.blog.siol.net - menim, da se splača prav tako pogledati ta blog (oz. spletno stran).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Please comment only about this page - links are allowed!!