petek, 02. julij 2010

Kako nastaviti prejemanje emailov na dva računalnika na spletnem gostovanju

Da gremo malo skozi dejstva. Ko oseba zakupi spletno gostovanje oz. gostovanje spletne strani z tem ponavadi tudi prejme možnost uporabe e-poštnih predalov oz. emailov.

Kako to deluje? Ko nekdo pošlje email na npr. blabla@test.com, ki gostuje na nekem spletnem strežniku se kontaktira program "mail strežnik", ki to sporočilo sprejme. Prvo ga pregleda če ni kje virus, nato pregleda če to sporočilo ni spam in ga nato dostavi v poštni predal blabla@test.com.

Uporabnik nato na končni strani zažene outlook, ki kontaktira ta mail-program na spletnem strežniku in to e-sporočilo shrani na vaš lokalni računalnik, kjer ga uporabnik lahko prebere in nanj odgovori.

Torej če želite prejemati emaile poslane na blabla@test.com na dveh ali več računalnikih doma moraste pravilno nastaviti vaše poštne odjemalce (outlook), da bodo pravilno prejemali sporočila. Dejansko spletni strežnik in vaše spletno gostovanje nima potem več nobene veze z tem e-sporočilom in načinom kako ga sprejme vaš računalnik.

V outlooku je potrebno nastavit na obeh računalnikih račun za blabla@test.com in pod nastavitve računov – dodatne nastavitve – dodatno je potrebno nastavit, da ko outlook prejme e-sporočila, da se le-to prejeto e-sporočilo zbriše komaj po 20-tih dneh prejetja v poštni predal (outlook).

Dejansko bosta v takem primeru na dveh različnih računalnikih oba prejemala enaka sporočila, le, da se bodo ta po 20-tih dneh zbrisala iz strežnika (to pa je potrebno, da se poštni predal na strežniku, kjer gostujete spletno stran oz. domeno ne zapolni).

Ni komentarjev:

Objava komentarja

Please comment only about this page - links are allowed!!