petek, 14. avgust 2009

Ustvarjen profil na Netlog-u

Že dlje časa prejemam povabila od precej prijateljev in znancev, da želijo postati moji prijatelji na priljubljeni spletni strani netlog.com. Sam sebi sem rekel, da je pa sedaj že skrajni čas, da se registriram in preverim kako kaj zadeva deluje.

Nekaj izkušenj sicer imam s facebook-om, ampak tam je kar precej drugače. Ker se ukvarjam z izdelavo spletnih strani in želim, da moje stranke rangirajo čim bolje tudi na spletnih iskalnikih kot so google, yahoo, najdi.si ... iščem različne možnosti reklamiranja (ustvarjanja povezav) iz pomembnih spletnih strani (priznanih s strani googla in z neko boljšo oceno - Page Rank).

Tako sem ustvaril svoj profil in spletni naslov do profila je http://sl.netlog.com/arisdizdarevic, kjer bom tudi ustvarjal povezave do spletnih strani svojih strank. Prav tako si oglejte spletne povezave objavljene prav tako na netlog-u.

Trenutno moram še z nekaj svojih spletnih strani ustvariti povezave do netlog-a, da prvo njemu dvignemo Page Rank, da bodo v tem primeru imele tudi moje stranke nekaj od tega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Please comment only about this page - links are allowed!!